pl
plen

czytaj więcej

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Jak wygląda  proces zameldowania?

Instrukcja zameldowania wraz z adresem apartamentu i hasłami do wejścia jest wysyłana dzień przed przyjazdem lub w dniu przyjazdu na numer telefonu podany w rezerwacji oraz na adres email. Zameldowanie rozpoczyna się o 15:00.

 

2. Jak wygląda proces wymeldowania?

 

W dniu wymeldowania należy do godziny 10 opuścić apartament. Przed opuszczeniem apartamentu prosimy o zabranie wszystkich swoich rzeczy, ponieważ kod do drzwi będzie działał do godziny 10. Po tej godzinie powrót do apartamentu nie będzie już możliwy. Prosimy o zamknięcie wszystkich okien, wyłączenie wszystkich urządzeń oraz klimatyzacji. 

 

3. Czy istnieje możliwość przechowania bagażu po wymeldowaniu lub przed zameldowaniem?

 

W apartamentach przy ulicy Drobnera 10 oferujemy zamykane skrzynki bagażowe, jednak korzystanie z nich wiąże się z dodatkową opłatą.

 

4. Czy istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania?

 

Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe, ale zależy od dostępności konkretnego apartamentu. Prosimy o zgłoszenie takiej prośby dzień przed planowanym zameldowaniem, a postaramy się dostosować do Państwa potrzeb.

 

5. Czy można się zameldować po godzinie 22.00? 

 

Zameldowanie odbywa się od godziny 15. Dla komfortu naszych gości we wszystkich apartamentach zainstalowano zamki elektroniczne, umożliwiające dużą elastyczność co do godziny zameldowania o dowolnej godzinie po 15. Dzięki temu rozwiązaniu nasi goście mogą przybyć do apartamentu w późnych godzinach nocnych bez konieczności umawiania się z naszym personelem na odbiór  kluczy.

 

6. Jak otworzyć drzwi wejściowe do budynku?

 

W przesłanej instrukcji znajdują się kody do wszystkich drzwi. Prosimy zwrócić szczególną uwagę również na symbole podane wraz z kodem jak dzwonek, klucz, hasztag, które należy użyć zgodnie z podaną kolejnością w instrukcji.

 

7. Czy dostępy jest parking na terenie obiektu?

 

Apartamenty przy ul. Drobnera 10: bezpłatny parking publiczny znajduje się wzdłuż ulicy Duboisa, Brodatego, Rydgiera, Śrutowej. Dostępny jest również bezpłatny parking publiczny znajdujący się za kamienicą.

 

Apartamenty przy ul. Komuny Paryskiej 72/2a: oferujemy miejsca płatne na zamykanym, niestrzeżony podwórzu za budynkiem lub w garażu podziemnym. Rezerwacji i opłaty należy dokonać przez naszą stronę internetową. Parking przy ulicy jest płatny.

 

Apartamenty przy ul. ruskiej 33: płatny parking miejski znajduje się przy ulicy ul Pawła Wlodkowica ( jest również parking obok urzędu stanu cywilnego ), Garbarskiej ( garaż podziemny miejski ), Wszystkich Świętych

 

8. Czy kuchnie są wyposażone w naczynia i przybory kuchenne?

 

W każdym z naszych apartmantów znajduje się aneks kuchenny wyposażony w niezbędne naczynia i przybory kuchenne.

 

9. Czy istnieje możliwośc otrzymania faktury za pobyt?

 

Aby otrzymać faktuę, należy zgłosić ten fakt najpóżniej do godziny 10 w dniu wymeldowania wraz z podaniem odpowiedniach danych oraz adresu email do jej wysłania. Faktura zostanie wysłana do 7 dni roboczych po zakończonym pobycie.

 

10. Czy w apartamentach można palić?

 

Zgodnie z regulaminem, w apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Złamanie tego zakazu bedzie wiązać się z karą pieniężną w wysokości 2000 złotych.

 

11. Czy można zapłacić gotówką na miejscu?

 

Akceptujemy jedynie płatności online poprzez naszą stronę internetową lub przelewy bankowe.

 

12. Czy mogę przyjechać z psem lub kotem?

 

Zwierzęta nie są akceptowane w naszych obiektach.